PUSAT SUMBER SK BANDAR ANGGERIK
Home
Maklumat PSS
Sejarah PSS
Visi
Misi
LITERASI MAKLUMAT
PENGENALAN
KOSONG
KOSONG
KOSONGe
TEMPAHAN
Pinjaman
Pinjaman berkelompok
Pinjaman Alatan
Jualan buku
BILIK KHAS
KOSONG
KOSONG
PANORAMA PSS
EDU WEB TV
PENGENALAN
LAMAN EDU WEB TV
Hubungi Kami
Thursday, April 17, 2014
Lokasi di dalam Pusat Sumber Sekolah
10:08 PM
No comments
Ruangan Tetamu
Kaunter Sirkulasi
Sudut Ilmu
Pentas Bercerita
Ruang Membaca Terbuka
Pameran Tradisional
Email This
BlogThis!
Share to X
Share to Facebook
Newer Post
Older Post
Home
0 comments:
Post a Comment
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ANDA PENGUNJUNG BERTUAH HARI INI
Penghakiman Anugerah Pusat Sumber Cemerlang Kebangsaan 2014
.
Social Profiles
Popular
Tags
Blog Archives
mAsa iTu eMaS
BARISAN PENTADBIR SEKOLAH
Kunjungi Blog ini...
SeButiR mUtiaRa
Pautan
Muat Turun
PENGENALAN – SEJARAH PUSAT SUMBER SEKOLAH
Sekolah ini telah ditubuhkan secara rasmi pada tahun 1997. Mula beroperasi sepenuhnya pada tanggal 1 April 1997. Sekolah ini beroperasi deng...
Watikah Pelantikan Pengawas - 28 Jan 2014
Lokasi di dalam Pusat Sumber Sekolah
Ruangan Tetamu Kaunter Sirkulasi Sudut Ilmu Pentas Bercerita Ruang Membaca Terbuka Pameran Tradis...
JOM KE PUSAT SUMBER SEKOLAH!!!!
ANDA BOLEH MEMINJAM BUKU DAN ALATAN PdP. SESUAI UNTUK SEMUA UMUR. SILALAH DATANG!!! PUSAT SUMBER SK BANDAR ANGGERIK JALAN NURI 6/...
Lawatan Penandaarasan SK Bukit Jelutong - 20 Feb 2014
Merentas Desa - 30 Jan 2014
AKTIVITI SEPANJANG TAHUN 2015
...
PROGRAM KEMBARA NILAM (rapid dan komuter)
Hari Pertama Sesi Persekolahan - 2 Jan 2014
Lawatan Penandaarasan SK Jalan Kebun Klang - 11 Feb 2014
Powered by
Blogger
.
About Me
Unknown
View my complete profile
Blog Archive
►
2015
( 3 )
►
July
( 3 )
▼
2014
( 22 )
►
May
( 20 )
▼
April
( 2 )
Lokasi di dalam Pusat Sumber Sekolah
Selamat Datang ke Pusat Sumber SK Bandar Anggerik
Blog Archive
►
2015
(3)
►
July
(3)
▼
2014
(22)
►
May
(20)
▼
April
(2)
Lokasi di dalam Pusat Sumber Sekolah
Selamat Datang ke Pusat Sumber SK Bandar Anggerik
Blogger templates
Blogger news
0 comments:
Post a Comment